Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Windows
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Windows Explorer med tabs
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows Explorer med tabs

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windows Explorer med tabs
    Sendt: 19 Jul 2014 kl. 22:34
Så dette på AddictiveTips:

BrightExplorer Adds Tabs To Windows File Explorer

..og som der står i indledningen: "It feels surprising that Microsoft has not redesigned the default File Explorer of Windows in ages."

Tja.. At MS ikke selv har forsynet Windows med tabs for længe siden, kan undre. På den anden side kan det heller ikke overraske, at de gode ideer opstår udenfor "vinduerne" hos MS, og vil man have frisk luft, som vel må siges at være ret så kundevenligt, skal man hente det udenfor hos tredieparter. Hvad var Windows uden alternative antivirus, antimalware, cleanere, defrags, optimizere, browsere, email osv., osv., osv.? Mit svar: så var jeg gået over til udelukkende at bruge Linux for længe siden.

Download BrigtExplorer: http://www.brightnewworlds.com/home/default.aspx?14
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19 Jul 2014 kl. 23:00
Jamen igen - igen hvorfor køber du Windows? Når Linux er gratis.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 02:00
Barsko..

Det står jo i mit indlæg: Hvad var Windows uden alternative antivirus, antimalware, cleanere, defrags, optimizere, browsere, email osv., osv., osv.? Mit svar: så var jeg gået over til udelukkende at bruge Linux for længe siden.

Altså: Hvis ikke disse tredieparts-programmer, der supplerer Windows og retter op på skavankerne, var til, brugte jeg kun Linux.

Jeg vil have lov til at være kritisk uden at det skal udlægges som had. At du ikke synes, der er noget at kritisere, men at alt ved Windows er uangribeligt, må du om.

At jeg kritiserer noget er heller ikke ensbetydende med, at det er noget l*rt og alt ved det er kritisabelt, men jeg kritiserer altså det, som jeg synes er kritisabelt. Jeg har ikke et religiøst forhold til Windows. Der er som regel 2 sider af en medalje.

Dernæst er det ikke ligetil at anskaffe pc'ere uden Windows forud installeret, og jeg tager det med, da jeg ikke er fanatisk hverken for eller imod Windows - og har råd til det.

Jeg foretrækker faktisk Windows, selv om du måske ikke fatter det. Noget af grunden er ren og skær vane, og andet er de vanskeligheder Microsoft har sørget for, hvis man vil have Linux på samme maskine som Windows 8. Det har jeg opgivet. Og så er der ting ved Windows, jeg ikke føler trang til at kritisere og som fungerer ganske udmærket. På den anden side vil jeg ikke spilde folks tid med kærestebreve til MS og Windows.

Og iøvrigt er emnet i denne tråd ikke Windows contra Linux, men at man med et tredieparts-program kan få tabs til Windows, hvilket der i linket undres over ikke er tilføjet Windows for længe siden. Samme undren tillader jeg mig også at have.

Hvis alt ved Windows var perfekt, hvorfor så videreudvikle det?
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 02:07
"Dernæst er det ikke ligetil at anskaffe pc'ere uden Windows forud installeret"
Man kan købe uden Windows hos MM-Vision.dk

Redigeret af El Barsko - 20 Jul 2014 kl. 02:08
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 02:13
Intet - gentager: intet, absolut intet i denne verden er perfekt, derfor udvikles der til stadighed.
End ikke vi to er perfekte - hvor utroligt det end måtte lyde.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 02:15
Så kort var mit svar vist ikke, var der ikke andre grunde? Jeg vil hverken gentage eller yderligere begrunde mine meninger, da jeg ikke har flere kødben at koge suppe på.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 02:18
Til dit sidste indlæg, Barsko..

Nå. Det troede jeg ellers, vi var. Øv!

..og jeg slutter..
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34108
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 02:23
Næh du, desværre,godnat.
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 11:37
Det er min oplevelse, at Linux nu laver versioner, som læner sig meget op ad det, vi kender fra Windows. Jeg kan forestille mig kolossale besparelser, hvis/når det offentlige finder ud af, at Linux sagtens kan klare opgaven. Jeg prøver at forestille mig, hvad det vil koste briterne, når de om ganske snart ikke supporteres længere.......end det ekstra år, de blev bevilliget opdateringer til XP. Hele England's pc-park skal opgraderes - formentligt til Windows 9. Det bliver en dyr affære - selv med de rabatter, de uundgåeligt får.
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Prutterhunden Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 30306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prutterhunden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 Jul 2014 kl. 17:21
Har nu afinstalleret BrightExplorer, der kort sagt ikke levede op til mine forventninger og bare syntes helt overflødigt fyld.
PRUTTERHUNDEN - hurtigere end lyset!

Nettips Brugervejledning
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.