Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Bitdefender Internet Security giveaway
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bitdefender Internet Security giveaway

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bitdefender Internet Security giveaway
    Sendt: 22 Mar 2014 kl. 20:54
Ja, som spisesedlen antyder, da skulle man kunne få Bitdefender Internet Security 2014 gratis resten af året.......hvis man er hurtig. Jeg har ikke checket nærmere, men det ser tilforladelidt ud.

http://www.bitdefender.com/media/html/softpedia/

Eller : http://www.softpedia.com/reviews/windows/Bitdefender-Internet-Security-2014-Review-432825.shtml




Redigeret af AFFI - 22 Mar 2014 kl. 20:58
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 00:35
Gad vide hvornår det bliver AVG PRO 2014 der kommer i GAOTD, det har jeg kun oplevet en gang på 13 år.LOL
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 02:03
Hej Wiseguy Smile
Det er ikke så længe tid siden jeg så den her. http://sharewareonsale.com/s/free-avg-internet-security-2014-54-99-value så mon ikke den kommer igen ?
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 02:35
Oprindeligt skrevet af krummedige krummedige skrev:

Hej Wiseguy Smile
Det er ikke så længe tid siden jeg så den her. http://sharewareonsale.com/s/free-avg-internet-security-2014-54-99-value så mon ikke den kommer igen ?

Den gælder stadigvæk, ifølge hvad de skriver..
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 07:57
Krummedige, Bindegal.
Jeg har været omkring Hjemmesiden, og tilbudet er SLUT.
Desuden er det en Trial version, og ligner til forveksling Free Ware versionen. Det er ikke AVG Antivirus 2014 PRO udgaven.Cry 
Bare ærgeligt, men tak for tilbudet gutter.Thumbs Up
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 08:07
Oprindeligt skrevet af Wiseguy Wiseguy skrev:

Gad vide hvornår det bliver AVG PRO 2014 der kommer i GAOTD, det har jeg kun oplevet en gang på 13 år.LOL

Nu er 2014 udgaven jo heller ikke udgivet ret mange gange de seneste 13 år
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 08:21
Men for øvrigt:
AVG Internet Security 2014 includes the same antivirus as discussed above including other advanced functions like firewall etc. Here are some of the features included in AVG Internet Security 2014:
•It includes all the features of AVG Antivirus Pro 2014
•It can stop spammers and scammers from bugging you
•It helps block hackers and crackers who try to intrude your system
•It offers safer shopping and banking experience by providing tools for secure transactions
Og det kan stadig hentes, her på AVG forum er der en som spørger om det, og de links der er, er stadig aktive. Det er Huawei der står for det, og det er en fuldt funktionel trial, som gælder et år
http://forums.avg.com/us-en/avg-forums?sec=thread&act=show&id=231318
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 08:32
Oprindeligt skrevet af hede hede skrev:

Oprindeligt skrevet af Wiseguy Wiseguy skrev:

Gad vide hvornår det bliver AVG PRO 2014 der kommer i GAOTD, det har jeg kun oplevet en gang på 13 år.LOL

Nu er 2014 udgaven jo heller ikke udgivet ret mange gange de seneste 13 år
Hi, hi, Nej det kan du jo have ret i hede.LOL
Det må være det vi kalder tidlig Søndagshumor !LOLLOL
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 08:46
Oprindeligt skrevet af hede hede skrev:

Men for øvrigt:
AVG Internet Security 2014 includes the same antivirus as discussed above including other advanced functions like firewall etc. Here are some of the features included in AVG Internet Security 2014:
•It includes all the features of AVG Antivirus Pro 2014
•It can stop spammers and scammers from bugging you
•It helps block hackers and crackers who try to intrude your system
•It offers safer shopping and banking experience by providing tools for secure transactions
Og det kan stadig hentes, her på AVG forum er der en som spørger om det, og de links der er, er stadig aktive. Det er Huawei der står for det, og det er en fuldt funktionel trial, som gælder et år
http://forums.avg.com/us-en/avg-forums?sec=thread&act=show&id=231318
Af gode grunde vil jeg kun downloade fra AVG's egen hjemmeside og ikke fra Huawei, for sandsynligheden er at jeg også får andet sjovt med i posen. Det er noget i retning af Ashampoo's programmer der også bliver tilbudt på mange forskellige hjemmesider.
Jeg har lige skiftet min Google Chrom som jeg dum som jeg er downloadede fra en eller anden 'Udenbys'k' hjemmeside, med det resultat at jeg nu er inficeret med "Sweet Page". Har dog fået Chrom udskiftet til den rigtige DK, men "Sweet Page" kan jeg ikke komme af med. Jeg har endda scannet med "AdvCleaner" som er anbefalet, men den 'dukker' stadig op når jeg starter min Browser op. 
Jeg har dog lige en anden metode i baghånden, og den skal afprøves i løbet af dagen.
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 10:51
Disse downloads er jo netop fra AVG´s side

Citat:
"Hello andriya,

Those links are legit. They lead to our web page."

http://www.avg.com/download-file-x86-triisc-huawei

Jeg har haft det installeret på den bærbare, og det kørte uden problemer, men jeg kan bedre lide Bitdefender, som jeg har i købeversion.



Redigeret af hede - 23 Mar 2014 kl. 10:53
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.