Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Bedste Freeware programmer
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Freeware programmer

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Freeware programmer
    Sendt: 30 Mar 2013 kl. 20:33
Vil supplere med følgende:
Revo Uninstaller
Who Crashed
Blue Griffon
Viivo
BoxCryptor
TrueCrypt
Speccy
Recuva
TreePad Lite



Redigeret af e-tech - 30 Mar 2013 kl. 20:33
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 19:02
For nu lige at kaste fikse programmer ind, som jeg bruger, men som ikke er så udbredte:
Anki - et flashcard-program, som jeg har brugt til undervisning og til at øve mit eget ordforråd på Esperanto og bogstaver, da jeg lærte arabisk.
JabRef - et program til at administrere bibliografier med. Det kan i øvrigt generere HTML, så man har en fil, man kan sende eller uploade, ligesom jeg har på library.writtenandread.net.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 14:15
Sidst inde, og mange af de nævnte programmer er jo darlings. Imidlertid er der to programmer, jeg er blevet introduceret for her på nettips, siden de begge var i Beta-stadiet. Det handler om pass word manageren Dashlane, som gør sit arbejde perfekt, santidigt med at den syncroniseres via et master password til at omfatte alle huset's pc'er.

Den anden er Soluto, som dels cutter ganske betragteligt af boot up tiden + den giver mulighed for fjernsupport. Glimrende for den ikke så øvede + i al almindelighed. På vippen bør jeg så også nævne Teamviewer, som også er et fint program til at yde/modtage fjernsupport og tilmed dele filer. Nah, ikke på en måde, der kan misbruges for hårdt.

Soluto : http://www.w7h.dk/soluto/ 

Dashlane : https://www.dashlane.com/ 

Teamviewer : https://www.dashlane.com/ 



Redigeret af AFFI - 30 Mar 2013 kl. 14:17
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
hbmh Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Okt 2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 82
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbmh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 10:47
Her kommer mit forsøg på en liste:

Google Chrome
FileZilla
Dropbox
Gmail
GreenShot
Ccleaner
Netbeans (Programmering)
LINQpad (Database håndtering)
CPick
7-Zip
Turtoise (versionsstyring)
Foxit reader
Irfanview

Det er vidst de freeware programmer jeg bruger mest Big smile

http://www.codingart.dk
http://www.hbmh.dk
Til top
Admin Se dropdown menu
Staff
Staff
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Sydfyn
Status: Offline
Point: 4028
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Admin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 09:30
Faststone Capture version 5.3
IrfanView
Filezilla
Firefox

WordPress
Dropbox

Google!

Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Mar 2013 kl. 01:32
Måtte lige redigere i et program...

GreenShot er virkeligt godt Thumbs Up
Til top
hbmh Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Okt 2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 82
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbmh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af mjjzf mjjzf skrev:

Ah, det bringer mig til et andet program, som jeg bruger meget: Filezilla. Det har jeg også brugt som Filezilla Portable, når jeg har skullet FTP'e noget på en Windows-maskine - på arbejde, for eksempel.
Kanon program Wink CyberDuck er også et alternativ Smile

I kategorien "Screen capture" er GreenShot et kanont program.


Redigeret af hbmh - 29 Mar 2013 kl. 10:16
http://www.codingart.dk
http://www.hbmh.dk
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af fravid fravid skrev:

Oprindeligt skrevet af e-tech e-tech skrev:

Oprindeligt skrevet af fravid fravid skrev:

Sharepoint designer 2007  Hjemmeside-designer

www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=21581


Der kan man se. Fornuftigt af Microsoft. Kræver den ikke SharePoint installeret? 


Man skal selvfølgelig hente og installere programmet, som forresten ligner den gamle "Frontpage" utrolig meget. Jeg har valgt at uploade via et FTP-program, jeg bruger Core ftp som forresten også findes i en gratis udgave.


Tak for det!
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 04:39
XnView
revo uninstaller
Any Video Converter
Rainbow Folders
Eusing Free Registry Cleaner som er opdateret Eusing Free Registry Cleaner 3.1
HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29 Mar 2013 kl. 01:37
Jeg er glad for disse.

Jaangle, Malwarebytes, Skype, Xchange PDF Viewer, Auslogics Disk Defrag, Search Everything, Time Freeze, AxCrypt, DNS Angle, JavaRa, ImgBurn, Vlc Player, AFT-Cleaner, Todo Backup, Ccleaner, Eraser, GreenShot...

Ja det var jo en del Smile


Redigeret af krummedige - 30 Mar 2013 kl. 01:30
Til top
 Besvar Besvar Side  123>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.