Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Hjælp med Drupal hos One.com
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp med Drupal hos One.com

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 22:44
LOLThumbs Up
Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
Dormant Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 11 Feb 2012
Status: Offline
Point: 575
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dormant Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Apr 2012 kl. 23:26
Hehe e-techThumbs Up
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 09:00
Jeg har brugt Drupal i lang tid, og brugerfladen er blevet noget nemmere i nyere tid, men når man skal få det hele til at køre sammen, så er det pænt komplekst.
Version2 har netop haft et tema om Drupal i kommunerne, og de henviser til bibliotekernes TING-projekt, som er... ret fedt. En indsats for at bibeholde åbne standarder, arbejde med open source og lave varierede brugerflader til de stadig flere platforme, som man kan bruge bibliotekets tjenester på.
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Apr 2012 kl. 09:48
Tak for det mjjzf. Synes at det går rimeligt hurtigt med at få Drupal til at køre og jeg har med vilje startet med en basic core (7'eren), som jeg så tilføjer themes og moduller til. Er ret tilfreds med det hele, må jeg indrømme. 
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
 Besvar Besvar Side  <12
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.