Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Software og hardware
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - MadAppLauncher 1.0
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MadAppLauncher 1.0

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MadAppLauncher 1.0
    Sendt: 28 Apr 2011 kl. 21:42
En fed lille app, som også passer til Win 7.
 
MadAppLauncher er en enkel, og gratis tabbed program launcher. Den understøtter op til 10 forskellige faner, med 30 slots hver, som kan holde et program, en fil eller mappe genveje. Hver slot er tilknyttet til en tast på tastatur tast, og kan blive lanceret ved at trykke på denne tast.
 
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Apr 2011 kl. 22:26
Kan ikke bruges til 64 bit apps
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Apr 2011 kl. 05:35
Kurte.. er det rigtigt hvad jeg har fået fortalt, at man i biosen kan sætte en 64bit til 32?
eller er det et falsum?
 
- ikke fordi jeg påskønner at man skal gøre det! En 64er er lidt som macs, de er meget gode til at arbejde med media.


Redigeret af Bindegal - 30 Apr 2011 kl. 05:37
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Apr 2011 kl. 08:21
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

Kurte.. er det rigtigt hvad jeg har fået fortalt, at man i biosen kan sætte en 64bit til 32?
eller er det et falsum?
 
- ikke fordi jeg påskønner at man skal gøre det! En 64er er lidt som macs, de er meget gode til at arbejde med media.


Det tror jeg heller ikke man skal ændre på i bios, men den kan være god til mere
nørklede ting, Regedit, msconfig, og så selvfølgelig 32 bit apps  Thumbs Up



Redigeret af KurtE - 30 Apr 2011 kl. 08:21
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Apr 2011 kl. 08:23
Men er det sandt at det kan lade sig gøre ???
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Apr 2011 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

Men er det sandt at det kan lade sig gøre ???


Det tror jeg ikke, ikke i min bios ialtfald. Det er nok lidt en and.


Redigeret af KurtE - 30 Apr 2011 kl. 09:10
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30 Apr 2011 kl. 09:12
ok.. tak
 
- For den var jeg selv ikke med på..


Redigeret af Bindegal - 30 Apr 2011 kl. 09:13
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.