Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Nettips > Ris og ros
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - En reminder
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En reminder

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 03:58
Det er meget " træls " at det drejer sig om at komme først ! koste hvad det vil.
Der er nogen der har lavet en stor database, så der kan svares inden vi andre når, at google !
At 7-8 svar bliver besvaret, af den samme er vil ikke et forum. Så kan man vil lave sin egen side...
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 10:04
Det er vel ligemeget hvor mange gange den samme person svarer når bare den der spørge får den rigtige hjælp
mvh JeP

Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 10:16

Hallooo, hvis man får den hjælp der behøves til en løsning.. Så har vi da gjort hvad vi kunne, om så vi er 1000 om at svare..

Dog aner jeg ikke hvilken person med databasen vi taler om nu.. (eller gør jeg?)
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 10:26
El Barsko:
Oprindeligt skrevet af El Barsko El Barsko skrev:


En tråd, som den nye ”Gæt en sang”, opfordre jo til hurtigt svar. Wink


Ja, det gør den, men der er også forskel på en tråd som opfordrer til leg og en tråd om hjælp Wink

Citér

I den tid jeg har været bruger er det min opfattelse, at ”man” ikke opfatter Nettips forum,
som et ekspert-panet, i stil med f. eks. Spywarefri. dk, men det er, som flere har udtrykt det
” et sted der er rart, at besøge/deltage i.” Thumbs Up


Lige nøjagtig, det er det vi tilstræber, men derfor bør man stadig lige tænke over hvad man svarer når en bruger mangler hjælp. Smile


Bindegal:
Citér Så kan du vel tage dig af ALLE support-svar.


Nej da, hvorfor skulle jeg dog det?Big smile Jeg vil da gerne lære noget fra I andre også, det som bliver skrevet i indlægget er vi gerne ser man ikke svarer på noget man ikke ved noget om. Wink

Garfield:
Citér Sjov og ballade, ris og ros - ja hvad ved jeg SKAL DER VÆRE PLADS TIL.


Fuldstændig rigtigt, men i de tråde hvor en bruger mangler hjælp, bør man lige vente til vedkomne har fået den hjælp vedkomne havde behov Wink



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Til alle

Der er ingen som skælder ud, som de andre skriver så er det altså kun et mildt opråb, en reflektion, en bøn, det er ikke ment personligt på andre end dem som har fået en ordenlig skideballe med trusler om bål og brand, i en pm sendt af mig i går mellem kl 9.30 og halv ti Wink


Hav nu en god jul, og pas på derude.
Her i Nordjylland har vi vist det man kalder en lille snestorm
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 10:48

Og så får jeg en mækelig pm fra dig..

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 10:53
Som du misforstår totalt
Til top
El Barsko Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 02 Dec 2007
Sted: Slangerup
Status: Offline
Point: 34107
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér El Barsko Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 14:01

Som før skrevet: Hurtig hjælp vil man gerne have, når man har et problem, og det takker man også for.Thumbs Up

Har før undladt, at svare med det samme, og vedkommende har så kommet med nyt indlæg:

”er der ingen der kan hjælpe”, eller opretter samme indlæg i andre forum.

Så hvad gør man  - når nu man gerne vil hjælpe?Confused

Man kan jo ikke vente til ud på natten, med et svar.Wink

Man kan jo have forummet ”Computerhjælp” lukket, for andre end den/de man bestemmer skal have lov til at hjælpe så slipper i jo for mig.Wink

Venlig hilsen El Barsko

Optimisten er ofte lige så forkert på den, som pessimisten...

men han har det sjovere.
Til top
mjjzf Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 16 Okt 2007
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 4751
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjjzf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 15:27
Jeg mener ikke, at hjælpen har været problemet. Selve den tekniske hjælp har altid været solid, næsten uanset tidspunktet; når jeg har haft Windows-spørgsmål i arbejdet her i New York, har der generelt været adskillige ret gode svar indenfor 20-30 minutter. Min kones tekniske problemer på Vista-maskinen blev - om ikke løst, så besvaret med det, der gav løsningen, indenfor 5!
Der er mange, der poster hurtigt, fordi der er sport i det, men det tager jeg nu ikke så tungt - det er ret nemt at vægte tilbagemeldingerne, og det er generelt solidt. Jeg synes, at det virker klart, at den indledende kommentar her sigter til nogle bestemte få udvekslinger.
Hvis der er en mere principiel diskussion, kan folk naturligvis blive nærtagende - men det er jo en separat diskussion.
Til top
JeP Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 21 Okt 2007
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 1160
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 15:46
Utroligt som nogle ser kun sort eller hvidt. Der er flere farver på en Palet 
mvh JeP

Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af JeP JeP skrev:

Utroligt som nogle ser kun sort eller hvidt. Der er flere farver på en Palet 


Fuldstændig rigtigt Big smile
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.