Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Giveaways
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Trend Micro Titanium IS
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trend Micro Titanium IS

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trend Micro Titanium IS
    Sendt: 13 Nov 2010 kl. 10:58
Trend Micro Titanium Internet Security 2011 1 års licens.
 


Redigeret af Bindegal - 13 Nov 2010 kl. 11:01
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2010 kl. 11:08
he he, Binde - du er for hurtig. Jeg fik den i indbakken for ti min. siden. Som jeg husker, fik netop Trend Micro flotte anmeldelser for kort tid siden. Det kinesiske afskrækker mig ikke, og det er jo blot en lille sprogindstilling i installationsmappen. Er det tid at skifte AVG ud mon......jeg tror det. Go' weekend, allesammen Big smile
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2010 kl. 11:14
Jeg kan sige at jeg kender dette program godt. Jeg har installeret det på nogle PCere (dog ikke mine).
Dem der har den på, er rigtigt glade for det.
 
Det er ret simpelt og enkelt, og så larmer det ikke så meget.
Til foreskel fra andre IS produkter, så kan man med dette, besøge sider med skadelig kode i, hvor i mod andre blokkerer helt for sitet.
 
- Dette konflikter med MalwareBytes.. Så dette skal afinstalleres.


Redigeret af Bindegal - 13 Nov 2010 kl. 11:15
Til top
torben Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1617
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2010 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Bindegal Bindegal skrev:

- Dette konflikter med MalwareBytes.. Så dette skal afinstalleres.
UPS!
DEt var da en god oplysning lige at få med. For det er der vist rigtig mange af os der har installeret.
Videre... Keep going
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2010 kl. 12:47
Den vil scanne i installation og informere om konflikt programmer.. Herunder MalwareBytes.
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13 Nov 2010 kl. 20:57
Så kan det hænde, at den konflikter med Iobit's Security 360, som har en smule tilfælles med MBAM - bare man er opmærksom Wink
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2010 kl. 11:42
Så er det installeret, og det var meget simpelt. Man behøvede end ikke at lære sig kinesisk. Jeg havde et par mdr tilbage af AVG I.S 2010, så det må siges at være en god bytter - og tilmed en besparelse på ca 350Kr. Lidt ærgerligt, at den konflikter med MBAM........såh, hvis nogen har et bud på lidt ekstra beskyttelse, vil jeg være tacsam. Jeg har overvejet Threatfire, og så scanne med SAS for det, som må være sluppet igennem. Lyder det helt tosset ? På forhånd tak og god weekend Smile

Redigeret af AFFI - 14 Nov 2010 kl. 11:45
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2010 kl. 13:02
Du behøver ikke en kinesisk version!! Du kan hente den engelske/US versionen på deres eget site og bruge nøglen til den.
 
Det er kun et gæt fra min side.. Jeg ved ikke om det måské kan være muligt at bruge Zemana Antilogger ved siden af..


Redigeret af Bindegal - 14 Nov 2010 kl. 13:03
Til top
AFFI Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 05 Apr 2008
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 12535
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AFFI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2010 kl. 13:38
Hej Binde - jeg fulgte såmænd bare anvisningerne fra Raymond, så jeg har skam fået det ind. Jeg vil ikke overdrive sikkerheden, og jeg vil heller ikke umiddelbart regne med, at en Internet Security suite gør det hele. Men, Jow tak - en give away til Zemana's Keylogger ville være fint Wink


PS. Jeg vil ikke anbefale at hente en engelsk/USA version, for hele tricket her, er, at nøglen følger installationen, og til slut går man i mappen og ændrer et par bogstaver.............og wupti, den er på engelsk. Man skal huske, at det er en 30 dage's trial, som bare er forlænget til et år Approve


Redigeret af AFFI - 14 Nov 2010 kl. 13:46
Our prime purpose in this life is to help others. And if you can't help them, at least don't hurt them
Til top
Bindegal Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 17 Okt 2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 27047
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bindegal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 Nov 2010 kl. 15:09
Zemana venter jeg også selv på..
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.