Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Tips til... > Hjælp og vejledninger mv.
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - Filer kommer igen.
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Filer kommer igen.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Filer kommer igen.
    Sendt: 25 Aug 2010 kl. 22:23
Når jeg sletter indholdet (filer) i en mappe, som har været tilsluttet til min gps. Der har været koordinater i, indtil nu er de blevet slettet og forblivet slettet.
 
Den sidste uges tid dukker filerne op igen, når jeg tilslutter gpsën med usb-kabel til pc. Jeg sletter igen, tager kabel ud og kabel i igen og filer dukker op igen.
 
Er der en fejl i windows opsætningen og kan jeg ændre det et sted, så filer ikke dukker op igen ligesom tidligere?
Til top
krummedige Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6027
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krummedige Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26 Aug 2010 kl. 02:16
De bliver nok gemt i en backup mappe...

Prøv at bruge dette program. http://www.voidtools.com/  det kan finde gamle " ting " op du kan så slette hvad du vil.
Ellers har du vel brugt Ccleaner... ?
  
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27 Aug 2010 kl. 22:34
Jeg prøvede med Ccleaner og det virker nu. Om det var det der skulle til har jeg ingen anelse om.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28 Aug 2010 kl. 08:12
Ccleaner er godtWink
Til top
 Besvar Besvar
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.