Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - "Backup"-tilbud
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Backup"-tilbud

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Netsurferen2 Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 26 Dec 2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 5471
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Netsurferen2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Backup"-tilbud
    Sendt: 16 Maj 2010 kl. 11:45
hvis ellers dette virker, så er det fint til backup

fra Aldi.dk: http://www.aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_20/OFF03.SHTML



HHD dockingstation 299 kr
• Håndtering af 2,5" og 3,5" på samme tid
• 1 x eSata port
• 2 x USB port 2.0 Hub
• Én-knaps-backup
• Alt-i-en kortlæser (CF/SD/XD/TF/MS)
• Windows 7 kompatibel
Inkl. kabler, driver og strømadapter.
3 års garanti.

HUSK: den mest udbredte fejl er, fejl40 ;-)
Windows 10 Home 64-bit
Avast
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 12:30
Hej Smile
Den har jeg også i kikkerten. Smart og billig. Den skal jeg også have.Thumbs Up
Til top
e-tech Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk


Oprettet: 14 Okt 2007
Status: Offline
Point: 6927
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-tech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 13:07
Har nogen prøvet den?
Umiddelbart lyder det smart. Et kort review med positive og negative sider, ville være guld værd. Smile
"Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall." - Confucius
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 13:48
Jeg er enig i at det ville være godt med lidt info, men når det så er sagt vil jeg absolut også være interesseret i en sådan dockingstation. Jeg har selv 13 harddiske liggende i alle størrelser, og kunne man så udnytte dem til diverse former for backup, vil det jo være alletiders.Wink
Jeg har det med at gemme den slags ting, trods chancen for at man nogen sinde får brug for dem, er næsten lig NUL. Det kan der så måske blive ændret på nu, så godt man ikke har givet dem en af muggerten.Wink
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 13:50
Man kan roligt regne med at den er til SATA harddiske
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 13:55
 Håndtering af 2,5" og 3,5" på samme tid
• 1 x eSata port
• 2 x USB port 2.0 Hub
• Én-knaps-backup
• Alt-i-en kortlæser (CF/SD/XD/TF/MS)
• Windows 7 kompatibel
Inkl. kabler, driver og strømadapter.
3 års garanti.
----------------------------------------------------
 
Det er de oplysninger der findes i ALDI's annonce, men måske kunne man GOOGLE lidt på "Harddisk dockingstationer".
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Guests Se dropdown menu
Guest Group
Guest Group
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 14:00
Til top
James Bond Se dropdown menu
Engageret
Engageret
Avatar

Oprettet: 15 Okt 2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 466
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér James Bond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 14:02
Ja det ville jo være smart om de skrev at den også kunne bruges til Pata, ata hardiske så ville det jo være enormt, da der jo er mange der ligge inde med de gamle hardiske og som så gerne ville have deres data ud og ligge ind på deres nye indkøbte pc'er som jo er med de nye sata diske. Men det må man jo så se når man få erhvervet sig en på onsdag.
H.Jepsen
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 14:29
Jeg har altid været lidt tilbageholdende med at købe ting hvor det ikke klart fremgår hvem produccenten er, eller i det mindste et navn eller anden form for identifikation.
Det får mig nemlig til at tænke på at hvis jeg ville tjene kassen i en håndvending, så producer og sælg noget l... som fanger folks opmærksomhed. Eksempler på dette er der masser af, og du finder aldrig frem til "Synderen", nada ! 
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
Wiseguy Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 19 Dec 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5096
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wiseguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16 Maj 2010 kl. 14:32
ALDI sælger jo normalt IT og Computerdele fra MEDION, som er et udmærket fabrikat. Derfor undrer det mig lidt at de ikke er fremme med hvem der har produceret denne docking station. Vi kan dog nok konkludere at KINA har en finger med i spillet.LOL
Mvh. Wiseguy.

The best things in life are FREE.
Til top
 Besvar Besvar Side  12>
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.