Nettips.dk Hjemmeside
Forum start Forum start > Andet > Alt muligt
  Nye indlæg Nye indlæg RSS Feed - efter analog tv
  Alm. spørgsmål Alm. spørgsmål  Søg i forum   Begivenheder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

efter analog tv

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Garfield Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 01 Feb 2008
Sted: dk
Status: Offline
Point: 3512
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Garfield Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 15:48
se lige her der er et tlf.nr. som I kan ringe til og få personlig vejledning.
 
http://www.detnyetv-signal.dk/ de skulle vide alt hvad I har brug for.
garfield
Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03 Nov 2009 kl. 16:02
Jeg har MPEG2 i mit tv men jeg kan godt se de nye kanaler Confused. jeg kan ikke komme på netbank idag med firefox så det går godt, men kom lige til at tænke på at smide alle kanalerne ud og starte forfra for jeg har intet gjort da der jo ikke skete noget her, alt er som det plejer men bare med forringelser.

Kan du ikke se de nye DR Ramasjang, DR K, DR HD og DR Update? Det kan skyldes, at du har en MPEG2 modtager - og ikke en MPEG4 modtager. Netop disse fire kanaler kræver MPEG4 standarden.

Telia/Stofa og TDC Kabel TV

Disse anlæg leverer fortsat både analoge og digitale programkanaler. De digitale DTT-signaler remoduleres i henhold til DVB-C standarden og kræver derfor udstyr, der kan modtage DVB-C signaler (TDC Selector boks, StofaXtra boks eller en indbygget DVB-C tuner).




Redigeret af poppet - 03 Nov 2009 kl. 16:13
Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04 Nov 2009 kl. 14:59
Har lige prøvet at ringe til yousee, 80804050 og var nummer 27 i køen Censored, så det droppede jeg.
Til top
poppet Se dropdown menu
Entusiastisk
Entusiastisk
Avatar

Oprettet: 14 Okt 2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér poppet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06 Nov 2009 kl. 17:06
Hart lige modtaget denne mail fra yousee:

Hej Henrik

Efter at Boxer er gået i luften med deres nye digitale net, ser vi at mange af vores kunder oplever denne type fejl. Problemet skyldes ofte indstråling altså at udefra kommende radio signal kommer ind i antenne kablet og "slår" til vores signal. Derfor er det meget vigtigt at du kontroller alle samlinger, antennekabler og diverse antenne installationer. Vi anbefaler du bruger dobbelt afskærmet antennekabel i din installation.

Hvis du mener at alt dette er i orden kan jeg fejlmelde til vores tekniker, dog skal jeg oplyse at hvis teknikeren finder problemet i din installation kan du få en regning for tekniker besøg.

Angående de manglende kanaler på dit sony tv vil jeg anbefale dig at kontakte sony og få vejledning til indsøgning af digital kanaler, det kan være du skal have en software opdatering fra dem for at finde kanalerne.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234
  Del emne   

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.203 sekunder.